wtorek, 29 lipca 2014

Komu torbę, komu podróż?

Przyznaję: oszalałam! Oszalałam na punkcie szycia dwustronnych toreb! Jak już raz załapałam, o co w tym chodzi, to nie mogło skończyć się na jednej :) No i uszyłam cztery! W tym miesiącu nadrobiłam szyciowe zaległości, poduczyłam się wielu rzeczy i zaplanowałam kolejne projekty. Równo 26 sierpnia minie rok odkąd wygrałam maszynę do szycia w konkursie Łucznika. KLIK Wtedy jeszcze nawet do głowy mi nie przyszło prowadzenie bloga, ledwo udało mi się nawlec nitkę górną i wyciągnąć dolną :D A teraz szyję coraz więcej i stało się to już na pewno moją pasją. Tak więc 26 sierpnia z pewnością będę świętować! :D Z tej okazji przygotowałam dla Was konkurs, w którym nagrodą będzie jedna z uszytych przeze mnie torebek. Sami wybierzcie, która podoba się Wam najbardziej! Zapraszam do polubienia Pani od plastyki na facebooku, tam znajdziecie wszystkie szczegóły konkursu. Tu natomiast zobaczycie więcej zdjęć.
Wakacje to czas wyjazdów. Uwielbiam podróże, nawet te małe ;) Cały proces przygotowania i pakowania! Choć i spontaniczne, jednodniowe wypady też bywają świetną alternatywą. Wtedy wystarczy wrzucić do torby ciepły sweter (no może nie w czasie takich upałów jak teraz), wodę, przekąski i można ruszać. Na takie wyprawy przyda się więc odpowiednia torba ;) Te poniżej można nosić wedle uznania: są dwustronne, czyli można je wywinąć. Dla ułatwienia i rozróżnienia nadałam im nazwy. Moi Państwo, przed Wami: Australia, Katalonia, Indie i Chile! (ach!) Gdzie chcecie pojechać? :)

TORBA CHILE




















TORBA INDIE















TORBA KATALONIA














TORBA AUSTRALIA















No i która podoba się Wam najbardziej? Zgarnijcie torbę i zabierzcie ją na wakacje ;) ZAPRASZAM! Pani od plastyki na facebooku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz