niedziela, 26 października 2014

Szczecińskie Targi Rękodzieła

Od miesiąca trwają u mnie intensywne przygotowania do Szczecińskich Targów Rękodzieła, które odbędą się 9 i 23 listopada oraz 13 i 14 grudnia. Jestem bardzo podekscytowana, szyję dniami i nocami! To dla mnie niezwykłe wyróżnienie, bo w życiu nie pomyślałabym, że moja szyciowa przygoda tak się rozwinie :) Teraz kompletuję wszystko, co potrzebne do stworzenia stoiska Pani od plastyki: od stołu i obrusu, po papierowe metki :) 



A oto, co będzie można znaleźć na moim stoisku:
  
PIÓRNIKI I SASZETKI




















ZAWIESZKI I BRELOCZKI





TORBY I TOREBKI





















































ETUI NA TELEFONY I TABLETY






Ciągle szyję i wymyślam nowe rzeczy. Mam nadzieję, że sił i weny starczy :) A może mnie odwiedzicie na Targach 9 listopada? Nowy Turzyn - ZAPRASZAM! :)

2 komentarze: