niedziela, 1 listopada 2015

Jesienne torby na zamówienie

Ostatnie miesiące jakoś szybko minęły. Tak szybko, że jesień naprawdę mnie zaskoczyła! Właściwie to poczułam już nawet trochę świąteczno-choinkowy nastrój :) Może to weekendowe porządki powiązane z przemeblowaniem mieszkania, a może muffinkowa świeczka na parapecie wpędzają mnie w takie cynamonowe klimaty. Nic, tylko zaparzyć ciepłą herbatę, otulić się kocem i....szyć! :)
Ostatnie tygodnie spędzam na szyciu toreb na zamówienie, więc kilka z nich postanowiłam Wam dziś pokazać.

Pierwsza torba powstała jako pomysłowy prezent dla właścicielki szczecińskiej kawiarni KAFLE.
















  

Mam nadzieję, że prezent się spodobał, a gdybyście mieli ochotę na pyszną kawę, ciacho lub inne przysmaki to wpadajcie do Szczecina na Koński Kierat 16!

Torba numer dwa to zamówienie nauczycielskie. Książki swoje ważą, więc w torbie konieczne były dwie rzeczy: wytrzymałość i zapięcie na zamek :) 
Oto i ona! 









Tak torba prezentuje się w środku:








Przed wręczeniem torby nowej właścicielce zrobiłam też kilka zdjęć w plenerze :)
Zobaczcie!


















Trzecie zamówienie: dwustronna torba z napisem. Ją również zabrałam na jesienny spacer, by uwiecznić na zdjęciach, zanim powędruje do nowego właściciela :)











Kolory torby mogłam wybrać według uznania. Konieczne było jedno - ten napis:

KTO DAJE, TEN MNOŻY!




























Trzy torby i trzy nowe właścicielki :) To świetna sprawa-szyć dla innych! Mam nadzieję, że jedną z moich toreb rozpoznam kiedyś w tłumie na ulicy :) Takie marzenie! 









No cóż, zrobiło się późno, więc uciekam! Słodkich snów! Od
jutra nowe sz(ż)yciowe projekty! 

Dużo uśmiechu, kolorów i energii życzy PANI OD PLASTYKI!




:) 

3 komentarze:

  1. Piękne torby, szczegolnie ta z motywem kwiatowym 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne torby, takie idealne :) Ja jestem torebkowym chomikowcem i torby typu worek sprawdzają się idealnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym taka torbe chiała:)))superowe Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń